onsdag den 13. november 2013

Ude at løbe / Out running

This post will follow in English.

ENDELIG kom løbeskoene på igen!!


Efter, bogstaveligt talt, at have være helt nede og ligge, med en ryg, som ikke tillod mig hverken at gå, stå, sidde eller ligge, uden smerter og efter mange lange gå-turer og maveøvelser, kom løbeskoene endelig på i dag.



Det var en kort tur på 2 kilometer, men det var skønt at være ude og bevæge sig, få pulsen op og mærke den friske luft. Jeg ville ønske jeg kunne sige, at jeg er én af dem, der bare ikke kan leve uden min løbetur, der er jeg desværre bare aldrig rigtig nået til, men når man har prøvet ikke at kunne bevæge sig, uden smerter, så kan man næsten ikke tænke på andet, end at komme ud og bruge sin krop!


Og nårh-ja.... så fik jeg da også lige gjort klar til et lille "sy til din baby" projekt, da jeg kom hjem fra min løbetur. Hvad mon det skal bliver til... hmmm??



----------

FINALLY out running again!!

After being down with a backache so bad that I couldn't even walk, stand, sit or lay without pain and after many long walks and exercising my abs I finally came out running today.

It was a short run (2 kilometers) but it was fantastic being out moving my body, getting the puls up and feel the fresh air. I wish that I could say that I'm one of those people who can't live without their daily run, but unfortunately I have never really gotten to that point, but after being down with such a bad back the only thing you can actually think about is to get out and exercise your body.

Oh yes, by the way... I also got to start up a little project for November "sew for your baby" theme. I wonder what will come out of this.... can you guess it?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Du er altid velkommen til at smide en kommentar :)