søndag den 2. februar 2014

Busy busy busy...

Hey, vil bare lige stemple ind og lade jer vide, at jeg stadig er her. Hold nu op en travl periode jeg har været igennem! Siden sidst (som er ret lang tid siden... sorry), så er det da både blevet til 10, 11 og 12 timer på kontoret og ved siden af, har jeg skulle forberede mig til en eksamen. Bloggen her, var faktisk mit eksamensprojekt og jeg kom ud med et 10-tal, så det var helt sikkert de meget lange dage værd :)

Denne weekend blev derfor dedikeret til slappe-weekend, så jeg startede weekenden med at købe nogle flotte roser, som jeg vidste, at jeg ville få rig mulighed for at gå hjemme og nyde hele weekenden. Det er alt for sjælden, at jeg forkæler mig selv med blomster, men derfor er det også ekstra lækkert, når jeg får det gjort. Derefter har den bare stået på råhygge og en masse syning.




Jeg har nemlig tilmeld mig Julies "Til mig selv! Måneden", som går ud på, at sy ting til sig selv gennem hele februar måned. Jeg glæder mig rigtig meget til at komme i gang med at sy ting til mig selv, det er nemlig noget jeg får gjort alt for sjældent og jeg har så mange fine idéer inde i mit hoved, som bare venter på at blive prøvet af.... ind til videre, er der da købt stof ind til tre-fire projekter, så må vi se hvor meget jeg når ;)

http://kreakrumspring.blogspot.dk/2014/01/til-mig-selv-maneden.html

... men, men, men.... jeg står jo også i den vidunderlige situation, at jeg kan blive Moster igen når som helst. Min skønne storesøster havde termin i går, så jeg venter med spænding på, at byde min lille niece velkommen til vores familie. I den forbindelse har jeg altså stadig lige et par sy projekter der skal gøres færdig, inden jeg for alvor går i gang med at sy til mig selv. Jeg vil vente lidt med at afsløre hvilket sy projekt jeg har brugt hele weekenden på, men jeg synes I skal blive hængende, for det bliver så fint :)

----------

Hey, I just wanted to drop by and let you know that I'm still here. The last couple of weeks has been very busy for me. I have spent 10, 11 and even 12 hours at the office and at the same time I have been preparing for an exam. This blog was actually my exam project and I got a "B" so I'm very satisfied with that.

Therefor this weekend has been dedicated to relax. I began the weekend by buying some flowers to decorate the livingroom for the weekend. I never buy flowers to myself therefor it is just extra nice when I finally do. Then the weekend could begin and I haven't done anything else that relax and lots of sewing.

 I've joined Julies "For my self! Month". This Means that you should sew things for your self through the whole February month. I really look forward to start sewing things for my self, because this is something I do way too rarely and I have so many ideas in my head just waiting to be tried out... well so far I have bought fabric for 3-4 projects, so we'll see how much I'll get done.

... but but but, I'm also in the wonderful situation that I can become an aunt again any time now so I'm just waiting to welcome my lovely little niece to our family. Related to that I still have some projects that I need to finish before I can really begin to sew for my self. I won't reveal what project I've been sewing on for the whole weekend just yet, but stay tuned, it is going to be so cute :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Du er altid velkommen til at smide en kommentar :)