lørdag den 4. januar 2014

"2014" - det lyder bare godt / "2014" - it just sounds good

14 har altid været et af mine yndlingstal, så der er bare et eller andet over 2014, som klinger rigtig godt i mine øre. Jeg ved allerede nu (som jeg også luftede lidt for jer her), at det bliver et spændende år, med mange store og dejlige begivenheder, som skal fejres i min familie.

2014 kommer til at byde på ikke mindre end:

2 x 30 års fødselsdag (den ene er min... wup wup)
3 x 60 års fødselsdag
2 x bryllup
1 x kobberbryllup

.... og så skal jeg jo være Moster igen... jubiii :)

Så velkommen 2014 og rigtig godt Nytår til jer alle, tak fordi I læser med!


----------

14 has always been one of my lucky numbers so there are just something about 2014 that sounds realy good to my ears. I already know now (which I also told you a little about here) that 2014 is going to be an exiting year with lots of happy things to celebrate in my family.

2014 will bring nothing less than:

2 x 30st birthday (one on them are mine... wup wup)
3 x 60st birthday
2 x wedding
1 x copper wedding (married for 12 ½ year)

.... and then I'm going to be an Aunt again.... yeahh :)

So welcome 2014 and happy New Years to all of you, thank you for reading along!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Du er altid velkommen til at smide en kommentar :)